PINJAMAN PERNIAGAAN

Tunai kecemasan adalah untuk perniagaan diperlukan sebagai pembiayaan atau perbelanjaan dikeluarkan. Kebanyakan syarikat tidak kira mereka dari organisasi besar atau syarikat kecil memerlukan kemajuan perniagaan sekiranya mereka memerlukan bantuan berkaitan tunai. Oleh itu, anda boleh mendapatkan bantuan dengan mudah dengan pinjaman perniagaan.

Kebanyakan syarikat menggunakan pinjaman perniagaan untuk tujuan operasi dan pelupusan modal seperti penambahbaikan jangka panjang. Pasti, profil kredit peminjam digunakan untuk mengukur ketersediaan pinjaman, tempoh pegangan, terma dan kadar faedah.

Sebagai contoh, jenis perniagaan, tempoh syarikat diperbadankan dan pendapatan di bank. Sekalipun peminjam berada di dalam senarai hitam, kami akan memberi mereka jumlah pinjaman yang sesuai bergantung pada kemampuan pembayaran mereka dan juga beberapa sejarah masa lalu mereka.

Kenapa pilih kami?

Kami tidak mengenakan bayaran pemprosesan terdahulu. Pinjaman kami adalah mudah untuk memohon dengan hanya dokumen terhad yang diperlukan dan juga kelulusan pinjaman yang cepat apabila selesai dokumen. Kami juga menyediakan pembayaran pinjaman segera setelah mendapat kelulusan pinjaman. Penyelesaian awal diperbolehkan apabila pelanggan memiliki lebihan uang. Penyelesaian awal ini tidak akan dikenakan penalti.

Siapakah kami?

Kami adalah salah satu pemberi pinjaman wang berlesen yang paling dipercayai dan bertanggungjawab di Malaysia. Kami bangga mempunyai pengalaman lebih daripada sepuluh tahun. Kami biasanya menumpukan perhatian di Johor, seperti Johor Bahru (JB), Larkin, Gelang Patah, Pasir Gudang, Senai, Masai, Kulai, Kluang dan Pasir Gudang.

Selain Johor, kami mempunyai rakan sekutu kami di Melaka, Seremban, Kuala Lumpur dan Selangor. Anda boleh memberi kami nombor telefon anda di borang hubungan yang disediakan, dan kami akan menghubungi anda dengan segera.

Kesimpulan

Oleh itu, jika anda mencari pinjaman perniagaan, kami dialu-alukan untuk memanggil kami untuk sebarang butiran. Kami akan berusaha sebaik mungkin untuk membantu anda menilai profil anda secepat mungkin. Selain itu, anda masih boleh memohon pinjaman kami walaupun anda tidak mempunyai kelayakan kerana kami boleh mencadangkan anda cara lain untuk memohonnya.

Kami juga menyediakan perkhidmatan lain seperti pinjaman PKS, pinjaman peribadi, tukaran cek dan pinjaman modal kerja.

Scroll to Top