PENYUSUNAN SEMULA HUTANG

Penyusunan semula hutang adalah satu bentuk pembiayaan semula hutang yang melibatkan mengambil satu pinjaman untuk membayar banyak orang lain. Ini biasanya merujuk kepada proses pembiayaan peribadi individu yang menangani hutang pengguna yang tinggi. Proses ini menyediakan kemudahan servis hanya satu pinjaman dan ia dapat menjamin kadar faedah keseluruhan yang lebih rendah kepada keseluruhan beban hutang.

Keperluan

Anda perlu memberi kami pendaftaran SSM syarikat anda dan penyata bank 3-6 bulan untuk membuktikan bahawa anda mempunyai pendapatan yang stabil untuk syarikat anda jika anda seorang pemilik perniagaan. Sekiranya anda tidak mendaftar SSM untuk syarikat anda atau perniagaan anda secara tunai, sila hubungi kami. Kami perlu menilai perniagaan anda berdasarkan kes ke kes.

Jika anda seorang pekerja yang bergaji, anda perlu memberi kami slip gaji 3 bulan dan 3 bulan dari penyata bank anda. Hubungi kami untuk maklumat lanjut jika anda tidak mempunyai kelayakan tertentu seperti anda dibayar secara tunai atau jika anda mempunyai sebarang masalah mengenai dokumen yang tidak mencukupi.

Kenapa pilih kami?

Pertama, kita dikenali dengan mudah untuk memohon, cepat untuk meluluskan dan cepat untuk membiayai pinjaman setelah mendapat kelulusan. Selain itu, pinjaman kami menawarkan kelonggaran kepada peminjam dengan membenarkan permulaan awal tanpa penalti. Dan juga, kami tidak memerlukan yuran pemprosesan terdahulu untuk pinjaman.

Siapakah kami?

Kita biasanya menumpukan perhatian di Johor Bahru, Masai, Pasir Gudang, Kulai, Kluang, Senai, Gelang Patah, Simpang Renggam dan Kota Tinggi. Kami juga mempunyai cawangan di negeri-negeri lain di Malaysia, contohnya KL, Selangor, Pulau Pinang, Melaka, Seremban dan Kuantan.

Kesimpulan

Sekiranya anda memerlukan wang tunai terdesak, kami sentiasa bersedia melayani anda. Penyusunan semula hutang adalah untuk anda mempunyai kawalan yang lebih baik terhadap kewangan anda dan mengurangkan bayaran bulanan anda. Anda juga boleh melihat pinjaman PKS, pinjaman perniagaan, cek tunai, pinjaman pembiayaan semula dan pinjaman peribadi.

Scroll to Top